Известие

Collapse
No announcement yet.

Обороти и моторче за празен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обороти и моторче за празен ход

    Тъй като колата понякога гаснеше необяснимо на празен ход и не поемаше газ, се поразрових из форума и видях че много колеги препоръчват промиване на моторчето /клапата/ за празен ход. Промих го обилно с WD-40, на следващата сутрин го монтирах и установих нещо много странно. Оборотите на празен ход са 500, като варират до към 520-530 и това покачване и спадане е много равномерно. Винаги досега при нормална работа оборотите на празен ход са били около 950, както си е по книжката. Възможно ли е оборотомера да не точита правилно? Най-странното е че въпреки ниските обороти колата не тресе, даже скоростният лост почти не вибрира. Всъщност претриса по 1-2 пъти на минути приблизително. Като изключа ДВГ се чува една детонация някъде откъм ауспуха.
    Някой има ли идея каква може да е причината?
    Май ще се ходи на сервиз. Някой имал ли е работа със свестен майстор по ДВГ във Варна? Някъде мярнах името Севдалин, в района на гарата -там ли е още?
    Бе то стана цяла новела, но пък "с питане до Цариград се стига"
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

  • #2
    Обади се на Севдалин, а човека който ги разбира уж най наще коли се казва Бончо и работи в сервиза на Севдалин.
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #3
      Благодаря. Ще отида утре да я видят защото чувствам че нещо не е съвсем на ред.
      Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

      Comment


      • #4
        По-добре му звънни на Севдо, защото доколкото знам са доста заети - 0888/ 759-343
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #5
          Говорих със Севдалин. Каза че проблемът не е за тях и ме праща в "Киров-Бош" с/у Метро. Там имали диагностичен център. Ами утре отивам и ще ви пиша за резултата. Дано да е +.
          Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

          Comment


          • #6
            Да кажеш задължително какъв е резулатата,че и аз съм същия. На празен ход към 550об/м и проблеми с прекъсвача имам (поне по товав което показва оборотомера между 5500 и 6000 )
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Comment


            • #7
              Греда! В събота не работят!
              Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

              Comment


              • #8
                Тук в края на клипчето се виждат оборотите на празен ход. Пак са около 500 ,но ДВГ е 1.3 с карбуратор Не звучи зле ,както вие казахте и за вашите 33-ки, но такива обороти и на мен ми се струват притеснително ниски

                http://www.youtube.com/watch?v=kbitFuT1p7U
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #9
                  колега оборотите трябва да са около 950-980 роне за моя мотор са такива обаче не знам за инжекциона да ли имат разлика с карбураторния двигател
                  alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

                  Comment


                  • #10
                    Оборотите са ти повече от добре !
                    А и колицата си я бива , 4х4 ли е ?
                    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                    Comment


                    • #11
                      Ако въпросът е към мен: не, не е 4x4.
                      Що се отнася до оборотите от 15 г. я карам тая кола и досега винаги са били около 950 пък и толкова пише в книжката на колата. Според мен нещо оборотомера не отчита вярно защото досега паднеха ли оборотите под 750 тресеше здравата а сега при 500 не тресе. Надявам се в понеделник да разбера нещо.
                      Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

                      Comment


                      • #12
                        да прав си при мен разликата е 50-70 оборота ро малко
                        alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

                        Comment


                        • #13
                          Ходих първо при Галин. Неговият уред откри две грешки: 1. Вентил обезвъздушаване на резервоар-прекъсване/свързване на маса. 2. Неразпозната неизправност. За 20 лв. толкова. Каза ми да отида при Ицо, който имал италиански тестер и можел по-точно да локализира проблема. Отидох. Неговият уред отчете една грешка: Неразпозната неизправност. Тук платих 25 лв. Ицо ми обясни, че това означава че причината не е в електрониката и трябва да се търси другаде. Той беше сигурен, както и Галин междупрочем, че проблемът е в свещите/кабелите.
                          Утре тръгвам на лов за свещи и кабели.
                          Та това е. Засега.
                          Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pfloyd
                            Ходих първо при Галин. Неговият уред откри две грешки: 1. Вентил обезвъздушаване на резервоар-прекъсване/свързване на маса. 2. Неразпозната неизправност. За 20 лв. толкова. Каза ми да отида при Ицо, който имал италиански тестер и можел по-точно да локализира проблема. Отидох. Неговият уред отчете една грешка: Неразпозната неизправност. Тук платих 25 лв. Ицо ми обясни, че това означава че причината не е в електрониката и трябва да се търси другаде. Той беше сигурен, както и Галин междупрочем, че проблемът е в свещите/кабелите.
                            Утре тръгвам на лов за свещи и кабели.
                            Та това е. Засега.
                            Дано има положителна промяна след новите кабели и свещи Загуба на мощност отчиташ ли?
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pfloyd
                              Ходих първо при Галин. Неговият уред откри две грешки: 1. Вентил обезвъздушаване на резервоар-прекъсване/свързване на маса. 2. Неразпозната неизправност. За 20 лв. толкова. Каза ми да отида при Ицо, който имал италиански тестер и можел по-точно да локализира проблема. Отидох. Неговият уред отчете една грешка: Неразпозната неизправност. Тук платих 25 лв. Ицо ми обясни, че това означава че причината не е в електрониката и трябва да се търси другаде. Той беше сигурен, както и Галин междупрочем, че проблемът е в свещите/кабелите.
                              Утре тръгвам на лов за свещи и кабели.
                              Та това е. Засега.
                              Как не ги беше грях да ти вземат парите Какво значи неразпозната неизправност Какво общо има свещите и кабелите с оборотите при 16ка боксер Виж дали скоро си ги сменял и ако идва края си купи иначе не се набутвай с пари.Намери някой с 16ка работеща и пробвайте нейните свещи и кабели.Ебаси как можеш да нямаш проблем в електрониката пък да има неразпозната грешка-шок и ужас
                              Иначе колата форсирали се вървили си добре?Виж си винтчета на дроселите.Виж и четирите вакумчета дали са си вкарани по местата да не са се извадили или напукани.Свещите или кабелите или работят или не-се едно полубременна Свали свещите ако са почернели хвърляй ама да ги смениш заради оборотите за първи път чувам
                              Помисли преди да се набуташ още пари по-добре ела до София при свестни майстори
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                              Alfa Romeo 33

                              Comment

                              Working...
                              X